LESS IS MORE


 Witam Was po krótkiej przerwie. Jak zwykle brak czasu mnie zmógł, ale wracam z nowymi pomysłami.
Dawno nic się nie pojawiało, bo nie chciałam dodawać "zapychaczy", których patrząc na aktywność, nie lubicie.
 Stylizacja w bardzo cukierkowym klimacie. Róż to ostatnio moja miłość, w każdej postaci i w każdym zestawieniu.
Jak możecie zauważyć, moja współpraca z marką Zaful układa się świetnie - niedługo będę miała dla Was ciekawą niespodziankę ;)
Zajrzyjcie koniecznie do sklepu - pojawiły się bardzo ciekawe rzeczy - każdy znajdzie na pewno coś dla siebie. Sprawdźcie nową ofertę sukienek - klik.
Piszcie na dole, jak Wam się podoba ;) 


( sunglasses - click , velvet tshirt - here, bag - click, watch - click, earrings - click )

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja. Paznokcie masz świetne, naturalne? Bluzki swojego czasu byłam fanką, teraz chyba mi przeszło! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne okulary!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

followers